Yeşil Gelecek İçin Genç Diplomasi: COP Simülasyonu
Yeşil Gelecek için Genç Diplomasi: COP Simülasyonu” başlıklı 9–10 Mayıs’ta gerçekleştireceğimiz etkinliğin ikinci günü, (10 Mayıs) COP Simülasyonunda katılımcılar; Türkiye, ABD, Rusya, Çin ve Hindistan’ın yanı sıra gelişmiş, gelişmekte olan ve gelişmemiş ülkeler ile fosil yakıt ve basın-yayın lobilerini temsil edecek.
Süreç boyunca bu aktörlerin pozisyonları doğrultusunda müzakereler yürütülecek.


















